17 oktober 2015

Fel sorts läsning

Medan jag läser i körkortsboken och tränar på vänstersvängar från landsväg (avtappning - mycket viktigt!) så kan ni passa på att läsa betydligt mycket roligare böcker om julen. Kikar ni in i kategorin Böcker, här på bloggen, finns det en massa recensioner och tips på juliga böcker och julklappsförslag. Under kommande veckor kommer det att dyka upp fler recensioner av tex. Tove Jansson's Trollvinter och December av Jens Linder och Johanna Westman samt några av årets nyheter.

Dessutom är det några tävlingar på gång samt en massa härliga recept som kommer dyka upp i sinom tid. Och snart drar julmarknaderna igång på allvar! Det finns en hel del som jag vill dela med mig av, men dygnet har tyvärr för få timmar och det är bloggandet som får lida. Nu är det en vecka kvar på intensivkursen innan det är provdags och uppkörning, efter det kör vi igång på riktigt igen!

Och hörrni, har ni druckit någon julmust ännu? Det har jag och fytusan vad gott det var!! Doften gjorde mig nästan knäsvag och den lilla flaskan tog slut i ett naffs. Åh vad härliga tider vi har framför oss!

Massa kärlek
Therese

1 kommentar:

Andrea sa...

Lycka till med uppkörningen! Jag tog det i början av sommaren och var apnervös. Klarade det inte på första försöket så känn inte för mycket press på dig :)