9 oktober 2015

Dag 09 – Dagen som gått …

... Har jag förmodligen kört en massa bil, pluggat ännu mer teori och när det här postas. Ja, då sitter jag förhoppningsvis på första tåget hem från Silverstaden till Förorten och ska pussa och krama på mitt lilla troll och min stora L för första gången på en vecka. OM jag kommer sakna dem!

Vad jag ska ha i händerna på vägen hem? Teoriboken i den ena och XL chailatte i den andra


Uppdatering: Men vad tänkte jag med? Det är först NÄSTA fredag min dag kommer se ut så. Inte idag! Idag har jag i stället jobbat, handlat på IKEA i rekordfart (inga julsaker ännu - julen i Uppsala öppnar den 1 oktober) och sedan en snabbis förbi Systemet och Maxi, innan jag färgade bästa kompisens hår med ena handen och klunkande årets första julmust men hjälp av andra handen. Och efter det tokdäckade jag hemma i soffan....

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej vilken sötnos!!