7 oktober 2012

Att längta så mycket att det gör ont

Jag är så himla sugen på julen att det inte är klokt! Det pirrar och längtar i kroppen så mycket att det känns som om jag snart kommer att spricka om jag inte får känna doften av glögg, smaken av pepparkakor, ljudet av underbar julmusik och allt det andra som tillsammans skapar den där magiska, tryckande och underbara stämningen! Just nu är det tanken på det som komma skall som håller mig igång om dagarna. Tur att det är marknadsdags nästa helg...



1 / 2 / 3 / 4
5 / 6 / 7 / 8

7 kommentarer:

Tomtenissan sa...

Vilka mysiga bilder...

Sanna Laake sa...

Jag känner likdant, det liksom suger till hjärtat ibland och blir lite svårt att andas och omgivningen tror att det är något fel på en.

Emelie sa...

Jag längtar också :D

Ninni sa...

Åh, det här bilderna fick mig att längta ännu mer! Så himla mysiga.

jennifer sa...

åh herregud vad HÖG MYSFAKTOR jag fick av att bläddra igenom din mysiga blogg - får mig verkligen att längta till julen :))

Helly sa...

Vilket superfint bildcollage. Känner julstämningen genom dataskärmen.

Camilla - med liten i magen! sa...

Den mest fantastiska blogg jag sett<3 ÄLSKAR julen ^^, Längtar också massor och i år av två anledningar ;)

Så himla fina bilder<3 Vill ju nästan börja julpynta nu! ^^,

SV: Helt klart de snyggaste stövlarna jag sett! Hoppas verkligen att de sitter bra ^^,