15 december 2011

Julfilm, allsång eller mattv?

Missa inte Tomten är far till alla barnen som går ikväll på kanal 7 klockan 21.00
Själv har jag aldrig sett hela filmen och jag har inte heller riktigt förstått "tjusningen" i den. Ikväll ger jag den en till chans och så får vi se om jag också kommer att tycka om den lika mycket som flera av er läsare gör.

Har du ingen lust att se på den, så kan du slå på tv4 vid 20.00 och se Jullotta på Liseberg, följt av Tinas julkök för att maxa julstämningen där hemma. Ni vet redan vad jag kommer att se på i adventsljusstakens sken...

2 kommentarer:

Amandas jul sa...

Jag tycker den är bra....EN gång. Därför skippade jag den ikväll ;)

Frostrosor sa...

Tinas Julkök blev det för min del!

Vill passa på att tipsa att jag tävlar ut 3 kit julgodis, till ett värde av 120 kr per kit. Bara att skriva ett julklappsrim, och det fixar väl en julfantast! :-)