1 november 2011

1 november

Redan november? Tror jag sa likadant första oktober, men OJ vad den senaste månaden har flygit förbi! En kort reflektion av oktober är topploppet, skola, skola, skola, lite jobb och många tankar om julen!

Nu är det bara 30 dagar kvar till det är december och 26 dagar kvar till första advent... Känner ni också pirret i magen när ni tänker på hur snart det är? Har hört flera säga att det inte kommer komma någon snö i år på julafton, men jag fortsätter att använda mig av diverse försvarsmekanismer när någon nämner det och fortsätter hålla tummarna för massor med snö!

Igår besökte jag Thuns utanför Uppsala. Jag var riktigt laddad för att köpa en massa julsaker, men även om jag hittade mycket som var fint så kändes det bara helt enkelt inte rätt. Jag köpte i alla fall ett hjärta av ståltråd med små pärlor på som var riktigt söt.

Glöm inte att kika in här ikväll för att se vem som vann tävling nummer 1, julgoodibagen!

Inga kommentarer: