17 november 2010

Min största önskning i år...

... är att få någonting bra och välgörande. Att bli regnskogsfadder hos WWF, att få en get, en boll eller skolböcker att ge bort till någon via ActionAid, plantera träd genom Vi-skogen (som förövrigt endast kostar 20 kr st!!) eller varför inte vätskeersättning eller medicin via Unicef?

Jag tror ni förstår vad jag menar. Jag vill hjälpa folk i år! Och jag råkar veta att vissa människor som kan vara lite insatta i vad som ska hamna under granen med mitt namn på, läser detta. Så snälla fina mamma och mormor, detta är min största önskning i år.

Vad är era största julklappsönskningar i år?

2 kommentarer:

Catrin sa...

Hej!
Kul att du uppmärksammar oss. Hoppas du får vad du önskar dig :)

//Catrin Rising
Press- och mediaansvarig
ActionAid

Thereses jul sa...

Sv: Det hoppas jag också! Annars får jag fixa det på något annat sätt :)