22 november 2010

Ballerina Pepparkaka

Alltid vid juletid så kommer det alltid en uppsjö av olika "julspecialer" från företagen. Tidigare så skrev jag vad jag tyckte om Marabous Vintersmak och nu tänkte jag recensera Ballerina Pepparkaka, en limited edition från Göteborgs Kex.

Jag tycker i alla fall att den är en riktigt hitt! Perfekt smak, juligt utseende - very nice. Köpte hem två paket igår och jag kan garantera att den kommer att handlas hem igen. Har du inte provat den ännu? Gör det!

Ballerina Pepparkaka får 9 av 10 poäng från mig!

Vad kul att så många har hittat hit. Ni stannar väl? :)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Vilken kul "hobby" eller vad man ska kalla det du har! "Samla" på julen! Din blogg borde man följa genom nästkommande månad, julen har ju ofta sån härlig stämning kring sig, om man kunde ha kvar den känslan länge:)

Thereses jul sa...

sv: Tack! Jag har alltid älskat julen så det kändes som en rolig ide att skriva ner allt och komma ihåg den..